Saturday, June 12, 2010

شرکت نکردن در تظاهرات امروز؛ بازی دو سر باخت/چشم امید زندانیان سیاسی به امروز است

دوستان عزیز در حال حاضر با توجه به بیانیه موسوی و کروبی و بیانیه سایت کلمه مبنی بر اعمال خشونت توسط حکومت 2 راه روبروی جنبش قرار می گیرد.اول اینکه در این تظاهرات شرکت نکنیم تا از خشونت های احتمالی در این روز جلوگیری کنیم.اما نکته اینجاست.رژیم در این 1 سال از هیچ فرصتی برای خشونت فروگذار نکرده.نه تنها در این 1 سال بلکه در این 30 سال فقط اعمال خشونت آمیز انجام داده است.بنابراین خشونت چیز جدیدی نیست که مردم ایران با آن نا آشنا باشند.از طرفی با شرکت نکردن در تظاهرات در واقع اعلام خاموشی جنبش سبز رو کردیم و به کودتاچیان فرصت برخورد شدیدتر با زندانیان سیاسی در بند و آقایان موسوی و کروبی می دهیم.بنابراین باید منتظر 30 سال پر خشونت تر باشیم.مطمئناً در صورت سکوت ما رژیم هیچ گاه ساکت نخواهد نشست و هر صدایی را در نطفه خفه می کند.از طرف دیگر چشم امید زندانیان زیادی به ماست.زمانی که از محکومیت زیدآبادی آگاه شدیم همه یکصدا گفتیم عمر رژیم از محکومیت این بزرگ مرد کمتر است.امروز روز ثابت کردن این گفته ماست.
راه دوم شرکت در تظاهرات با رعایت احتیاط و جلوگیری از رسیدن کودتاچیان به دسیسه از قبل پیش بینی شده یعنی خشونت است.بیایید همگان دست در دست هم دهیم و ضربه محکمی به پیکر کودتاچیان بزنیم.
ما بیشماریم

2 comments:

  1. Ayandeh roshan khahad kard ke laghve rahpeimaie emroz az tarafe Mosavi va Karobi chist! Shakhsan etemadi be in do nafar nadaram chon in do niz salha az sardamdaran regim besiar taghzieh shodeand. Bayad raft. Ghovat Khodavand ba shoma azizan

    ReplyDelete
  2. mardom, raahe khodetoon ro az Mousavi, Khatami va Rafsanjaani jodaa konin. in ha 24 saal dar ghatl, tajaavoz, shekanje va ghaarate iran va irani sahim boodan. ta key mikhaain baazicheye daste baand haye mokhtalef rejim bara residan be ghodrat bashin.

    ReplyDelete

مطلب را به بالاترین بفرستید